Nytt år nya möjligheter

Heej

Nu tänkte jag börja blogga igen, och de här året hoppas jag på mycket.

Först hoppas jag på att jag ska kunna köpa lägenhet och flytta hemifrån.
Sen hoppas jag på att skaffa ett nytt jobb efter sommaren eller att börja plugga.
Och jag hoppas på att börja träna och bli nyttigare.
Och att åka utomlans med en/flera kompisar.

Jag ska värkligen kämpa för att nå mina mål.

Just nu sitter jag i en bli på väg mot karlholm, där min mormor bor på ett ålderdomshem och jag och mamma ska dit och fika och ha de trevlig.
Jag har inga planer för kvällen kanske så är jag med kompisar eller så är jag bara hemma, vi får se måste ju spara pengar till lägenhet.

hoppas alla får en bra dag.

hade ingen blid, så de blir en sjukt bra låt istället ;)


Seize The Day

Kommentera inlägget här :