Heej

Hej
 
Fick en fråga som jag tänkte svara på nu:
 
Håller du på med någon idrott? Vad är dina intressen? Håller dina föräldrar på med nån idrott? Gör din bror de?
 
Okej Jag håller inte på med nån sport just nu, jag har spelat fotboll men sluta när jag var 15, skulle jätte gärna vilja börja spela korpen i fotboll bara på kul. Men jag är ute och springer då och då sen gymmar jag också.
 
Mina intressen är väl sport de är kul att kolla på. Jag tycker även de är sjukt kul att fiska också. 
 
Mina föräldar. Min pappa tränar ett fotbolls lag i div 5 och sen spelar han golf, och min mamma har nyss börjat spela golf.
 
Och min bror spelar både fotboll och innebandy, sen golfar han också.
 
Hoppas du är nöjd med svaren :)
 
Min Bror och Pappa
 
Jag och mamma

Kommentarer :

#1: Sara

Låter som ni idrottar mycket ! Vilket lag spelar din bror innebandy och fotboll i?

skriven
#2: Lisa berlin

Min bror spelar innebandy med Sirius som tyvärr har åkt ner i allsvenskan nu, sen spelar han fotboll med ik rex där min pappa är tränare

skriven

Kommentera inlägget här :