onyttig dag

Hej

Som alla vet så var de ju kulturnatten igår men jag var hemma för jag skulle upp och jobba idag, men mamma och pappa hade lite folk hemma så vi åt kräftor och räkor och jag tog faktiskt nått glas vin också men lugnt blev de. Imorse när jag vakna så hade jag bråttom till bussen så jag tog en kopp kaffe och en glass till frukost, sen efter jobbet kom mamma och hämta mig för vi skulle på fotboll ute i månkarbo och då tog vi en driv in, dem förlora iallfall mot månkarbo, sen följde min bror med oss hem och då åt vi kex och ost, sen övningskörde jag när vi skulle åka och lämna min bror i stan. Jag som håller på gå ner i vikt har inte haft nån bra dag, men jag är ledig hela veckan så då får jag väl träna.
men nu ska jag sova

caio

en låt som mammas kompis visa oss igår, älskar den


Seize The Day

Kommentera inlägget här :