förkyld,kaffe och wallander

heej

sorry för att jag inte har skrivt har vart lite små sjuk och inte orkat. Igår så hade min bror ssl periär mot storvreta för dem som inte vet vad ssl är så är de den högsa liga i innebandy och storvreta är svenska mästare så det var en tuff match men sirus förlorade med 5-4, och min bror gjorde en helt okej insatts ett mål gjorde han iallafall så det var mycket spännande.
Nu sitter jag och kollar på Wallander och dricker kaffe inte så kul men , de blir nog lugnt i helgen för min del för jag är lite små sjuk, jag längtar till jag börjar jobba orkar inte sitta hemma varje dag så tråkigt men den 3:de oktober så börjar jag :)

ska dra caio



när sirius värmerupp


Seize The Day

Kommentarer :

#1: Mimmi

Det låter spännande :) Gillar du innebandy?

skriven

Kommentera inlägget här :