Rastlös

heej!!

fick lite frågor av en läsare och hon undrar vad jag ska göra nu efter studenten, jag jobbar lite som barnvakt och hoppar in lite som vikarie men jag hoppas att jag får jobba som barnsöktare i höst så jag söker jobb förfullt:)
sen undrade hon om min bror har lagt av med fotbollen, för ni som inte vet så är det så att min bror har börjat spela i sirius innebandy och dem spelar ju i högsta ligan så han hinner inte med fotbollen så mycket men försöker spelar så mycket som han hinner men det blir dock inte så mycket, jag tycker det är tråkigt att han inte hinner med fotbollen.
hoppas du är nöjd med svaren nu ska jag ut och sola

ciao


min älskad pappa får stå för bilden idag :)

Seize The Day

Kommentarer :

#1: Sara

Tack för svaren :) Okej, roligt med barnvakts jobb :) Små barn är så söta :) Jaha, han spelar med dom, är han bra i innebandy? Har deras säsong redan börjat?

skriven

Kommentera inlägget här :