nytt år nya tag

tjaa

igår var de nyår, de börja med att vi åt hos carros syrra jag, frida , maria och carro, sen tog vi bussen till luthagen en mycket händelse rik bussresa, när vi kom fram börja festen, vi tolvslaget gick alla ut sköt lite raketer, och mitt upp i allt hamnade jag i snön så va helt is kall när vi kom in, sen var de fest. Tog taxi därifrån kanske vid halv 4 eller nått en riktig rolig taxi resa vi tog en driv in också. Imorse vakna jag upp mellan frida och carro vi gick upp och städa lite sen drog jag och frida hem, när jag kom hem somna jag på soffan på en gång, sen har jag bara chillat hemma. imorn blir de gym tror jag
nu ska jag typ sova


caio



hade ingen bild från igår så de blev på mig och frida istället




Seize The Day

Kommentarer :

#1: Anonym

hahahahaha men oj, vilka sexiga brudar ;)

skriven

Kommentera inlägget här :