Lycka till Lisa



Heej

Kom nyss hem har vart barnvakt, men förstår så jobba jag på en förskola till klockan 2 och det gick jätte bra. Sen gick jag ner på stan köpte en latte och satt mig vid ån och bara njöt, sen klockan 4 gick jag och hämta mina favorit tjejer på dagis och så var jag barnvakt:)
Ikväll ska jag väga in mig för den här veckan som jag skrev förut så har vi en tävling i min familj att gå ner 10% av min vikt och idag ska jag väga in mig och hoppas jag har gått ner nu, om ni har några tips om hur man går ner snabbt och enkelt så kommentera gärna de:)önska mig lycka till:)
nu ska jag mysa framför tven

ciao





Seize The Day

Kommentarer :

#1: Fridaersson

skulle inte du höra av dig när du kom hem?

skriven
#2: Sara

Lycka till !!!

skriven
#3: Linn

Lycka till :) Hoppas de går bra !!

skriven
#4: Minna

Hur går tävlingen? Ska hela famijen med till thailand?

skriven

Kommentera inlägget här :