Less

heej

nu ska jag verkligen börja skriva igen för nu har jag inte lika mycket jobb så nu hinner jag nog skriva mer ;)
jag är så otroligt trött just nu på allt känns de som på mina vänner på mitt jobb på mycket plus att vi har en tävling i vår familj att vi ska gå ner 10% av vår nuvarande vikt till vi åker till Thailand den 7 november och jag försöker verkligen äta nyttig och röra på mig men förra veckan när vi hade invägning så hade jag gått upp ett halvt kg hur kul är de när man verkligen försöker äta nyttig och röra på sig men de är nya tag som gäller nu ska jag verkligen klara av de, håll tummarna för mig är ni snälla :)
imorn ska jag först gå på stan med mamma sen ska jag jobba hela kvällen och de är ju också super kul att jobba på en lördag kväll:/ aja pengar iallafall ;)
nu ska jag lägga mig och kolla på film

ciao




Seize The Day

Kommentera inlägget här :