val idag då

hejsan..

hej tänkte skriva lite vad som har hänt under de senaste dagarna,
Igår så var jag bara hemma sen senare kom Adam och gjode mig sällskap, dock inte så länge för Frida, Linn och Johanna kom och sa att vi skulle på fest, men Adam ville inte följa med, iallafall vi åkte på fest i skyttorp as tråkigt fest tyckte jag iallafall, så jag och Linn åkte till stan hon åkte till Sofie och jag sov hos....., åkte hem tidigt
och jag sitter och pluggar och kolla på idol nu, ska senare åka och rösta,
men nu ska jag fortsätta plugga, kommer säkert ett till inlägg idag




puss och kram

Kommentarer :

#1: Sandra

Kikar in.. Hoppas du får en bra söndag :)

skriven
#2: Sandra

Kikar in.. Hoppas du får en bra söndag :)

skriven
#3: Cissi

Hoppas du haft en trevlig helg! =)

skriven

Kommentera inlägget här :