sjuk, trött och uttråkad, kan de bli värre?

heej.. igen

ligger fortfarnade i min säng med feber, har så sjuk tråkigt de är därför jag skriver här, de suger verkligen att vara sjuk.
Är så sjuk röksugen men har så ont i halsen så kan typ inte röka:/
Aja ska sluta klaga.
Ikväll ska jag kolla på idol som börjar idag hoppas de är bra då, ska försöka sätta mig med en kopp kaffe och plugga lite sen också. är väl antagligen hemma imorn också då kanske man hinner och orkar plugga lite.
Aja ihelgen som var, så var jag i Karlstad med min familj eller min bror hade innebandy cup, och min morbror bor i Karlstad så vi var där, jätte mysig stad måsta jag säga.
nej nu tror jag att jag ska gå och spela lite gitarr.
kommer säkert ett inlägg senare idag också.


En sjuk Lisa

puss och kram

Kommentera inlägget här :