Jag är stakare än du,de har jag lärt mig nu

shohooo...

Idag har jag tänkt på en sak, jag har blivit dumpa och sårad många gånger, men efter ett tag blir man starkare,
Jag blev dumpad för några veckor sen av mitt ex, de va en av dom sämsta sätten att dumpa någon, men jag har märkt att jag är mycket starkare än han, han sa inte äns att de va slut utan gjorde de på facebook, sen har han inte pratat med mig sen dess, fett omoget menmen

iallafall så märkte jag att jag var stakare än han när jag va på krogen i lördags han var där,och jag stod på dansgolvet men några kompisar och han stod lite längre bort men när han såg att jag var där så börja han dansa med nån tjej och försökt visa att han kan få tjejer, sådär har jag också hållt på, men jag behöver inte bevisa för nån att jag kan få killar för de vet jag själv.
 
Så de är så skönt att jag vet att jag är så mycket starkare än han, och mognare för den delen,
Jag tar inte nån skit av killar längre,klara mig brautan dom;)

aja nu ska jag sova
Godnatt



puss och kram

Sezie The Day

Kommentera inlägget här :