helgen i ett inlägg

heeej...

jag har inte var så sugen på att blogga men nu är jag de;) så nu kör vi:)
i fredag så gick jag först iskolan, sen var jag med frida ett tag, sen senare på kvällen kom Amanda och Simon:) Simon hade köpt sprit så vi satt och drack och prata hela kvällen och vi lyssna på 90tals musik as mysigt:)
dom sov hos mig också
sen på lördagen så var jag med Amanda hela dan vi drack och laga mat och så, sen drog vi till Tomas och kolla lite på fotboll sedan ner på stan och kolla lite, sen blev de kalas och de var ganska kul, lite konstigt med bra avsluting på den kvällen;)
Sen idag har jag kollat på film med mamma och sen på kvällen va jag med beccah kul kul.
Imorn är de skolan sen ska jag hjälpa Amanda att träna fotboll men de laget hon tränar sen ska jag sova hos en hemlig person...

de va min helg vi hörs säker imorn
godnatt:)



jag och Amanda i lördags

puss och kram

Sezie The Day

Kommentera inlägget här :