grina till idol, börjar man bli gammal då?

hejj...

haft mycket bättre kväll än dag, mår mycket bättre nu kanske de var iprenen som tog fart, hoppas jag mår bättre imorn så jag slipper ligga hemma.
iallafall kolla på idol nyss, börja grina helt sjuk, trodde bara de gammal som blev rörda av ett sånt program men tydligen så blev jag också de.
är faktisk väldig trött fast jag har sovit typ hela dan, de är väl febern som gör en trött eller? tror faktisk de.
Och i helgen är de kulturnatten, en mycket överskattad kväll tycker jag, tycker faktiskt den inte är så kul, bara massa fjortisar på stan som super och så men jag tror jag ska ut på krogen, är inte så ugen på att festa kanske för att jag inte mår så bra, och de är ju bara tisdag så kanske lite tidigt att tänka på de nu.
aja har inte så mycket mer att säga idag, men ni får sova gott,
Godnatt




puss och kram

Seize The Day

Kommentera inlägget här :