Träningsvärk

heej..

idag när jag vakna så ville jag verkligen inte gå upp, sen när jag gick upp så hade jag brottom och de va kallt och hela kroppen värkte inte kul,
sen när jag kom till skolan var de bara skit, så blev de tjafs om studentskivan som vi ska ha på göteborgsnation men vi fick ett erbjudande idag om att vara på Bj men en annan klass, och jag tycker de låter mycket bättre med Bj och de va ganska många som tyckte de,men de blev värsta tjafset, as drygt.

sen när jag kom hem så höll jag på att somna i soffan,mamma gjorde omelett till mig idag as gott

Har så sjuk mycket att göra också, jag måste storstäda mitt rum kanske möblera om, sen måste jag verkligen plugga för har prov på onsdag och de fick jag redan på idag. men jag är helt slut så jag orkar inte göra nått:/

caio


en mycket trött Lisa

puss och kram

Seize The Day

Kommentera inlägget här :