Lisa Berlin

heej

det va en tjej som bad mig att berätta lite mer om mig själv och min familj och så, och det är klart jag göra det:)

Iallafall jag är 18år och bor i Björklinge som ligger 2mil norr om uppsala och jag studerar till barnskötar i uppsala sista året nu, när jag går ut är jag färdig barnskötare men vet ej vad jag vill jobba med. På min fritid så brukar jag typ vara med mina vänner och chilla eller festa som djur, jag spelar ingen sport eller så.
Iallfall jag har en storebror som heter Peter och han är 22år och jobbar på fritids, han spelar typ innebandy på fritiden och så. Sen mina kära föräldrar Barbro och Mattias som är bäst.
Har inte så mycket mer att säga hoppas du är njöd:)


jag och bror för längesen


Seize The Day

Kommentarer :

#1: Emma E

Tack :) De var kul att läsa och få veta lite mera...

skriven

Kommentera inlägget här :