Frida Ersson

tjaa

jag tänkte skriva lite om en vän jag har och hon heter Frida och vi har kännt varandra hela livet och hon är så sjukt bäst.
Hon är as rolig och vara med men hon är även en vän som verkligen finns där alltid, tex om jag ringer henne och är ledsen så kommer hon till mig och hon gör mig så sjukt glad, jag kanske inte har varit lika bra mot henne som hon mot mig så jag skriver det här så hon ska förstå hur mycket hon betyder för mig, alla borde ha en vän som henne.

I Love you



snyggningen själv:)


Seize The Day

Kommentarer :

#1: luttanpluttan

så sant Lisa, men även du är en bra vän! PUSS

skriven
#2: Anonym

Snygg brud! haha sötnos<3 du är så gullig, love you 2 darling

skriven
#3: Lisa

åhh mina darlings love you<3 ni är bäst

skriven
#4: Carolina

HUUURRU kolla in min man.. svär att han är allt jag letat efter och någonsin velat haft :D

skriven
#5: Carolina

HUUURRU kolla in min man.. svär att han är allt jag letat efter och någonsin velat haft :D

skriven

Kommentera inlägget här :