Svar

Postat av: Sofia

Har du stor släkt? Hur ska du fira jul?


svar:
Ja jag har rätt stor släkt, på min pappas sida har jag 2 kusiner och en faster och på mammas sida har jag 4 morbröder och en moster och 10 kusiner, fast 5 kusiner på i Göteborg och 1 Malmö resten bor i uppland.

På julafton såär vi hemma hos oss med pappas sida och på juldan är vi hos min morbror med mammas sida.

 
Postat av: Hannah

Var vill du bo när du blir äldre? Vad vill du jobba med?

När jag blir äldre vill jag bo i stan uppsala helst, sen när jag blir gammal så vill jag bo på landet, vill också ha en sommarstuga.

Jag vill iallafall jobba med männsikor vet inte riktigt vad jag vill jobba med, jag blir barnskötare när jag går ut skolan, så de blir antagligen med barn men skulle vilja utveckla mig mer inom barnjobben tror jag.



Postat av: Ylva

Jättebra Blogg !!! Rolig läsning :) Kan du inte göra någon mera video blogg?

Åååå va glad jag blir tack så mycket, jo absolut så ska jag göra de:)

Postat av: Stefan

När får jag min julklapp ?

Hahah de vet man aldrig:)


Postat av: Jennie

Kan du inte ha en frågestund med din bror i bloggen? Han är bara så sööt :)

hahah jag tror inte han gillar att blogga haha



Så de va svaren på era frågor hoppas ni är nöjda, och God Jul på er:)

Kommentera inlägget här :